Про мене. Самоосвіта

неділя, 30 листопада 2014 р.

1 грудня ДЕНЬ БОРОТЬБИ ЗІ СНІДОМ


1 грудня 

Всесвітній день боротьби 

зі СНІДом. 


Всесвітній день боротьби зі СНІДом став одним з найбільш визнаних міжнародних днів здоров’я і важливою можливістю для підвищення рівня обізнаності про це захворювання та його профілактику. Він був заснований в 1987 році Всесвітньою організацією охорони здоров’я, і ​​вперше цей день відзначався 1 грудня 1988 року. У 1996 році почала діяти Об’єднана програма ООН з ВІЛ/СНІДу (UNAIDS).
   ”Всесвітній день боротьби зі СНІДом – це можливість дізнатися факти про ВІЛ-інфекції та втілити знання в практику. Якщо люди розуміють, як передається ВІЛ-інфекція, як їй можна запобігти і усвідомлюють сьогоднішню реальність життя з ВІЛ – вони можуть за допомогою цих знань піклуватися про власне здоров’я і здоров’я інших і допомогти тим, хто живе з ВІЛ “, – повідомляють в українському представництві UNAIDS.
    Україна продовжує займати одне з провідних місць за темпами зростання епідемії ВІЛ/СНІД.Проблеми ВІЛ/СНІДу є не тільки медичними, а головним чином соціальними і духовними.
 Символом боротьби зі СНІДом є червона стрічечка, жодна акція в цій області не обходиться зараз без неї. Ця стрічечка як символ розуміння СНІДу була задумана навесні 1991 року. Її ідея належить художникові Франку Муру

Червона стрічка (перевернуте “V”) стане символом нашого співчуття, підтримки і надії на майбутнє без СНІДУ. Найбільша надія, пов’язана з цим проектом, – це те, що до 1 грудня, Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом, ці стрічки носитимуть у всьому світі”.

Немає коментарів:

Дописати коментар