Про мене. Самоосвіта

субота, 16 травня 2020 р.

16 травня 
День Європи
Перший урок «Пізнаємо Європу разом»
День Європи – зародився ще 9 травня 1950 року в Парижі.  Саме того дня міністр закордонних справ Франції Робер Шуман закликав Францію, Німеччину та інші європейські країни об’єднати їхні вугільну та сталеливарну галузі промисловості, що становили основу нарощування військової техніки, в нову наднаціональну модель життя. Завдяки такому симбіозу економічних зусиль і розподілу досягнутих результатів європейські країни уникнули накопичення військової могутності одна проти одної, що і забезпечило мир в Європі. Ці підвалини спільної справи вибудувалися в спільний "Європейський дім" у 1985 році на Саміті Ради ЄС у Мілані, де вирішили увічнити день проголошення Декларації Шумана та постановили щорічно відзначати День Європи.
Так народилася нова, унікальна, мирна і успішна модель співіснування народів великої частини світу, що грунтується на принципах співробітництва, взаємоповаги і взаємопідтримки, свободи, верховенства права і  демократії.
У Брюсселі, де перебувають керівні органи ЄС, а також у країнах-учасницях ЄС, щорічно цього дня проходять урочисті заходи.  Головна їх мета – дати можливість кожному мешканцю великого континенту відчути себе у "Європейському домі" вільним і захищеним, незалежно від його громадянства і національної приналежності.
В у мовах сьогодення ми змогли провести он-лайн міні-конференцію "ЗНАЙОМТЕСЬ - ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СОЮЗ". В ході зустрічі обговорили важливі аспекти співпраці країн ЄС на сучасному етапі  і взаєморозуміння всередині цього утворення

1 коментар:

  1. ВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ І КОРІБНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, всі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейль Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертається назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейля Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від шахраїв, будьте обачливими, як вдавачі та зв’яжіться з правою кредитною компанією. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ВідповістиВидалити